تنظیم و ثبت صورتجلسه تغییرات
صورتجلسه تغییرات در شرکت
یک شرکت ممکن است در طول زمان تغییراتی داشته باشد و شما به عنوان صاحب و یا سرمایه گزار خواهان اعمال تغییراتی از جمله انتخاب مدیران و بازرسین و تغییر و تمدید سمت آنان در شرکت و کاهش سرمایه ، افزایش سرمایه ، ورود شریک جدید، خروج شریک تغییر نام شرکت و حتی تغییر و اصلاح برخی مواد از اساسنامه تغییر دهید.
تنظیم و ثبت صورتجلسه تغییرات ، تغییر موضوع و نوع فعالیت شرکت
تغییر موضوع و نوع فعالیت شرکت و حتی الحاق یک موضوع جدید به شرکت ، تغییر در ادرس از یک شهر به شهر دیگر، تغییر ادرس در یک شهر و انتخاب شخص صاحب حق امضاء در شرکت و در نهایت هم بحث انحلال شرکت درصورتی که شرکت به منظور و هدف خاصی تشکیل گردیده بوده و آن هدف و موضع پایان یافته و یا اینکه شرکاء و سهامدارن تصمیم به خاتمه دادن به فعالیت خود نمایند باید صورتجلسه انحلال شرکت را تنظیم نمود ؛ کلیه صورتجلسات ذکر شده باید طی مراحل قانون به اداره ثبت شرکتها اعلام نمایند تا تمامی این تغییرات باید بصورت قانونی ثبت شود.
راهنمای تنظیم و ثبت صورتجلسه تغییرات
در ابتدای امر برای اعمال همچین تغییراتی شما باید یک جلسه طبق نوع شرکت و نوع تصمیمات و همچنین اساسنامه شرکت یا با اعضای هیئت مدیره یا با سرمایه گذاران تشکیل شود و صورتجلسه با عنوان همان جلسه تنظیم نمود . صورتجلسات با عناوین : مجمع عمومی عادی، مجمع عمومی عادی به طور فوقالعاده یا مجمع عمومی سالیانه و …..